Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Witam.
Oczywiście że mogę zrobić taką imitację katów.
Pytanie tylko jaka długość i średnica "kata i rury wchodzącej i wychodzącej.
Matrycę juz dziś zrobiłem pod końcowy tłumik i czekam tylko na fotki i mogę robić tłumiki do M5 E34
Oczywiście że mogę zrobić taką imitację katów.
Pytanie tylko jaka długość i średnica "kata i rury wchodzącej i wychodzącej.
Matrycę juz dziś zrobiłem pod końcowy tłumik i czekam tylko na fotki i mogę robić tłumiki do M5 E34
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Zdjec raczej nie mam i tez narazie na podnosnik sie nie wybieram. Jedyne co mam to kilka fotek wydechu juz zdjetego z auta, ale to chyba bedzie malo przydatne.Koki pisze:Venom masz może więcej zdjęć spodu e34 M5, wydech seryjny i jakiś inny ?
Mario potrzebuje kilku zdjęć do wykonania wydechu, ja miałem zrobić zdjęcia swojego auta ale nie mam czasu wziąć je na podnośnik.
A czy Mario nie dostal od kogos z Was jakiegos tlumika na wzor ?
Imitacja raczej odpada. Trzeba by dobrac takie katy aby spasowaly srednica i na dlugosc - wybor jest dosyc duzy. Jakiej srednicy sa rury w wydechu M5 E34?Mario pisze:Witam.
Oczywiście że mogę zrobić taką imitację katów.
Pytanie tylko jaka długość i średnica "kata i rury wchodzącej i wychodzącej.
Matrycę juz dziś zrobiłem pod końcowy tłumik i czekam tylko na fotki i mogę robić tłumiki do M5 E34
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Oczywiście że mogę wykonać taki wydech tylko trzeba by postawić auto na robotę a że to skomplikowany wydech to troszkę by z tym zeszło ale idzie zrobić.
Jeżeli ktoś by myślał nad dodatkową redukcją wagi to można wydech zrobić pojedynczy 3" a końcowy tłumik klasyczny 2 rurowy
Jeżeli ktoś by myślał nad dodatkową redukcją wagi to można wydech zrobić pojedynczy 3" a końcowy tłumik klasyczny 2 rurowy
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Tylko czy wiadomo jakby sie cos takiego odbilo na mocy?? Robiles juz cos takiego w e34 M??Mario pisze:Jeżeli ktoś by myślał nad dodatkową redukcją wagi to można wydech zrobić pojedynczy 3" a końcowy tłumik klasyczny 2 rurowy
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Nie nie robiłem ale skoro Supersprint robił w M3 E46 to powinno zdać egzamin 
A co do końcowego tłumika to matryca już jest zrobiona ale... nie obędzie się bez podstawienia auta na montaż takiego tłumika bo między kołem a bakiem jest mało miejsca i nie wiem czy owalny prosty tłumik tam wejdzie
P.S JUTRO JAK SIĘ UDA SKOŃCZĘ SWÓJ TŁUMIK DO M3 E46 - CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO
Wagę podam jutro ale nie powinna przekroczyć 14kg

A co do końcowego tłumika to matryca już jest zrobiona ale... nie obędzie się bez podstawienia auta na montaż takiego tłumika bo między kołem a bakiem jest mało miejsca i nie wiem czy owalny prosty tłumik tam wejdzie
P.S JUTRO JAK SIĘ UDA SKOŃCZĘ SWÓJ TŁUMIK DO M3 E46 - CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO

Wagę podam jutro ale nie powinna przekroczyć 14kg
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 22:53 przez Mario, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Zapewne niektórzy ( wtym i ja) chetnie by usłyszeli jak brzmi,Mario pisze:P.S JUTRO JAK SIĘ UDA SKOŃCZĘ SWÓJ TŁUMIK DO M3 E46 - CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO
Wagę podam jutro ale nie powinna przekroczyć 14kg
jak mozesz zabaw sie w Hitchcocka

RED DEVIL
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Moze zrzucimy sie w kilka osob i kupimy Mariowi taki uklad wydechowy aby mial na wzor ?
http://www.allegro.pl/item1086935224_bm ... remus.html
http://www.allegro.pl/item1086935224_bm ... remus.html
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
no i? masz te foto i wage?Mario pisze:P.S JUTRO JAK SIĘ UDA SKOŃCZĘ SWÓJ TŁUMIK DO M3 E46 - CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO
Wagę podam jutro ale nie powinna przekroczyć 14kg
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Już dawno nie robiłem tak posranego tłumika.
Nie wygląda mocno skomplikowanie a 2 tygodnie mi się z nim zeszło
Fotkę wstawię jutro.
Waga 12kg vs seryjny (28-29kg).
Niestety ale nie udało się zrobić tłumika tak jak chciałem czyli cichego (3 tłumiki w jednym) ze względu na brak miejsca ale brzmienie i tak jest doskonałe
Ryczy jak Ferrari i to bez ściemy (wkońcu wypełniacze mamy te same
)
Nie ma osoby która by nie zwróciła uwagi na charakterystyczny dźwięk (a nie decybele)
Jutro postaram sie nagrać filmik.
Tłumik jest w fazie testów jeżeli przejdzie je pozytywnie to zaczynam realizować zamówienia
Nie wygląda mocno skomplikowanie a 2 tygodnie mi się z nim zeszło
Fotkę wstawię jutro.
Waga 12kg vs seryjny (28-29kg).
Niestety ale nie udało się zrobić tłumika tak jak chciałem czyli cichego (3 tłumiki w jednym) ze względu na brak miejsca ale brzmienie i tak jest doskonałe

Ryczy jak Ferrari i to bez ściemy (wkońcu wypełniacze mamy te same

Nie ma osoby która by nie zwróciła uwagi na charakterystyczny dźwięk (a nie decybele)
Jutro postaram sie nagrać filmik.
Tłumik jest w fazie testów jeżeli przejdzie je pozytywnie to zaczynam realizować zamówienia
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Bedziesz robil jakies sprawdzenie na hamowni ?Mario pisze:Tłumik jest w fazie testów jeżeli przejdzie je pozytywnie to zaczynam realizować zamówienia
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Oto fotki tłumika testowego


Pomiary na chamowni to ciężki temat bo nie udało mi się dokonać pomiaru ze względu na wcześniejszą odcinkę ale postaram się takie testy przeprowadzić


Pomiary na chamowni to ciężki temat bo nie udało mi się dokonać pomiaru ze względu na wcześniejszą odcinkę ale postaram się takie testy przeprowadzić
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Panowie, widze ze temat troche ucichl, wiec postanowilem sie za to zabrac samemu.
Zakupilem uzywany tlumik Eisenmanna aby miec wzor, poza tym jestem juz wstepnie dogadany z dobrym spawaczem, ktory jest chetny na tego typu prace. Prace na pewno pochlona troche kasy i beda rozlozone w czasie. Mozliwe nawet ze nie uda sie zrealizowac wszystkich punktow, ktore wypisalem ponizej, ale nie zapeszajmy bo plany sa szerokie
.
Planowo mam zamiar skonstruowac wydech ze stali nierdzewnej w kilku wariantach, w planach mam wykonanie pomiarow na hamowni podwoziowej w nastepujacych konfiguracjach:
1. totalna seria od poczetku do konca.
2. seria z tlumikiem koncowym eisenmann race 2x83mm.
3. seria z tlumikiem koncowym mojej konstrukcji, ktory bedzie praktycznie wierna kopia wspomnianego wyzej.
4. seryjne katy + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
5. wersja decat + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
6. wersja racing cat + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
Juz bedzie cos jak uda sie zrealizowac punkty od 1-3.
Oczywiscie zrobie pelna dokumentacje wynikow prac oraz rysunki ukladow wydechowych tak aby dalo sie je pozniej latwo zrobic. Mysle ze lepiej sie tego zrobic nie da...
Co Wy na to ?
Zakupilem uzywany tlumik Eisenmanna aby miec wzor, poza tym jestem juz wstepnie dogadany z dobrym spawaczem, ktory jest chetny na tego typu prace. Prace na pewno pochlona troche kasy i beda rozlozone w czasie. Mozliwe nawet ze nie uda sie zrealizowac wszystkich punktow, ktore wypisalem ponizej, ale nie zapeszajmy bo plany sa szerokie

Planowo mam zamiar skonstruowac wydech ze stali nierdzewnej w kilku wariantach, w planach mam wykonanie pomiarow na hamowni podwoziowej w nastepujacych konfiguracjach:
1. totalna seria od poczetku do konca.
2. seria z tlumikiem koncowym eisenmann race 2x83mm.
3. seria z tlumikiem koncowym mojej konstrukcji, ktory bedzie praktycznie wierna kopia wspomnianego wyzej.
4. seryjne katy + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
5. wersja decat + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
6. wersja racing cat + reszta mojej konstrukcji (srodkowy i koncowy tlumik).
Juz bedzie cos jak uda sie zrealizowac punkty od 1-3.
Oczywiscie zrobie pelna dokumentacje wynikow prac oraz rysunki ukladow wydechowych tak aby dalo sie je pozniej latwo zrobic. Mysle ze lepiej sie tego zrobic nie da...
Co Wy na to ?
Re: Eisemann &Supersprint & MG Motorsport
Venom konkretnie i profesjonalnie!
Ja teraz przerabiam podobny temat z tym że do M3 e46 i tylko do punktu 3.
Na razie wyniki z hamowni tłumika na puszce oraz przelotowego są gorsze od serii...
Prace trwają, w czwartek jadę po kolejną wersję, zobaczymy co wypluje.
Życzę powodzenia, ale na samym końcowym nie licz na lepsze wyniki.
Pozdro.
Ja teraz przerabiam podobny temat z tym że do M3 e46 i tylko do punktu 3.
Na razie wyniki z hamowni tłumika na puszce oraz przelotowego są gorsze od serii...
Prace trwają, w czwartek jadę po kolejną wersję, zobaczymy co wypluje.
Życzę powodzenia, ale na samym końcowym nie licz na lepsze wyniki.
Pozdro.